Wednesday 29 August 2012

setiap kali melihat kau...AKU RINDU..

da lama x update blog... ntah ape yg aq bz sgt pon x taula.... raya pon mcm ape ntah... x best pon ada jgak... aq tahu blog aq niey xde org nk baca... kalau ade pon mst trsggah2 scare x sgaje... aq buat blog niey bukan nye nk kejar follower... sbab tue aq mlas nk follow org... cukuplah sekadar tatapan  tulisan aq yg trtayang kt sini... bukan diri aq.. aku sekadar penulis picisan yg mencoret kerinduan aku kat sini... sape peduli.. sape kesah... sape nk dgr??


hari niey... dia tetibe pndang aku...mungkin dye perasan aq ada kt blakang dia kot... tapi dia x tgok lama pon... munkin dia nak cepat...*dari gaya dia* hmm... sakit nya memendam rindu... nk bgtau yg aku suka kat dia memg x la... aku malu... aku sekadar helang di rimiba... mana mungkin terbang bersama merak kayangan.... dari cerita dia kat aku... aku tahu yang dia dah berpunya.. awak2 semua... dia sgt ramai peminat... kat tmpt aku belajar... dia niey kira popular la jgak... malu jugak aku kalau nk btegur dgn dia... dia kol aku pon x berani nk jawab... niey kan pulak face to face... malu.! ceh.. bajet cm prmpuan mlayu trakhir la kan? aq sekadar berbalas msg dgn dia kalau aq rindu... itupon kalu dia x bz dgn kerja2 dia yg mlambak tue... kalau x.. sepi jea la hp aq tanpa balasan...


xpelah... aq faham... dia sgt sibuk! x punya masa utk mlayan aq jea... tapi... aq rindu... rindu yang amat sgt... nt kalau kelas xde nak jugak aq ajak dia keluar... RINDU... hapuslah kau dr hati niey... kadang.... setiap mlam aq asyk tringat kau... kenapakah? kau ingat kt aq cmne aq ingat kt kau tak? mungkin tidak... xpelah... kasih sayang perlu sentiasa diberi tanpa mengharapkan balasan... tue seseuatu yg aq blajar dlm hidup yg mematangkan kehidupkan aku...! aq rindu...

No comments:

Post a Comment