Friday 20 July 2012

mengapakah hati ini terus merindui awak?

awak... tiada kata yang dapt sya ucapkan selain saya rindukan awak,,,, sngat hokeh?? bilamana perasaan kasih dan syang utk awk itu dah tertanam dalam jiwa ini, sngat susah intik saya buang....


awk itu.. terlalu berbezakah antara aku dan kau sehingga kita seolah2 ditakdirkan untuk tidak bertegur sapa... hanya berani bersapa melaui alat2 zaman moden kini... alat yang menjalinkan hubungan persahabatan antara kita akhirnya menyebabkan aq terperangkap dalam lembah kasih sayang ini...


sudah puas aq azamkn... aq tanamkan... aq didikkan... aq tarbiahkan agar tidak terus2an menyayangi dan merindui kau... usaha apa lagikah yang harus aq lakukan agar hati ini bukan milikmu lagi... sebaliknya... milik maha pencipta yang telah menciptakan aku dan kau...


tiada apa lagi yg dapat aq luahkan selain aq sangat berbahagia dengan sikap kau yang satu itu... sikap ringan tulang yang satu itulah terus menarik minat aq untuk mendekati diri kau... sayang hadir tanpa perlu bersebab... namun hadirnya satu sebab itulah yang menjadikan sayng itu lebih dihargai... aq x pandai berpuitis... sekadar mengarang angan2 yang tidak pasti...


                                                           =aku sekadar penulis pinggiran.=

No comments:

Post a Comment